La tradicional rifla catalana !

La secció bilingüe celebra el Nadal!

El dijous 18 de desembre al matí, els alumnes de 401 bilingües van organitzar la Rifla en català amb els alumnes de CM1 i CM2 bilingües de l'escola primària Pons i la classe 601.

Per començar el matí, van fer el sorteig de la carta que els alumnes havien escrit al Pare Nadal!

La Camille llegint la seva carta al Pare Nadal.

Després, vam començar a jugar: sempre a quina. Els petits van guanyar molts premis divertits!

Els alumnes jugant a la Rifla!

A la fi de la primera part, vam fer un espertinar per reprendre forces! Pastissos, magdalenes, caramels i begudes ben bons portats per les famílies.

Després de menjar, vam continuar a jugar a quina.

La Maréva, el Florian i el Clément jugant a quina!

I per acabar el matí, les classes van cantar totes juntes la cançó del Tió: va cagar molts caramels!!
Els alumnes eren molt contents.

Després, els CM1 i CM2 van marxar a l'escola, i nosaltres vam continuar a jugar un poc i vam fer net tota la sala.

Aquest matí va ser molt divertit i agradable. Esperem que tothom hagi passat un bon moment!

El súper grup bilingüe de 4a!

Text escrit per la Leïla Doyen, la Tiphaine Vella, el Valentin Gayet, la Maréva Vidal i la Laurine Gayet.